Maak een account aan om een beloning te krijgen voor elke aankoop en te profiteren van exclusieve ledenvoordelen.
Hoe te verdienen
Beloningen inwisselen
Niveauoverzicht
V.I.P.
Platina
Zwarte kaart
V.I.P.
€ 1,95 - € 571,95
€ 1,95 = 5 punten
Platina
Uitgaven: € 572,95 - € 1.144,95
€ 1,95 = 7 punten
Zwarte kaart
Uitgaven: € 1.145,95+
€ 1,95 = 10 punten
alleen ledenaanbiedingen
Voer productweggeefacties in
vroege toegang tot nieuwe productreleases en verkopen
verjaardagscadeau
Doe mee aan vakantiecadeautjes
Verwijs en verdien
Geef € 57,95, verdien € 57,95
Nodig een vriend uit om te winkelen
Hotel Collection !
Veelgestelde vragen
Wat is de Conciërgeclub?
De Concierge Club is het loyaliteitsprogramma van Hotel Collection . Zodra u lid wordt van de club, verdient u punten voor in aanmerking komende aankopen en andere interacties met ons. U kunt deze punten gebruiken om geld in te wisselen bij het afrekenen en voor andere exclusieve beloningen. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je loyaliteitsniveau en hoe meer voordelen je verdient!
Hoe word ik lid van de Conciërge Club?
Je kunt lid worden van de club door een account aanmaken.
Hoe verdien ik punten?
We hebben al uw puntenverdienmogelijkheden op een rij gezet hier.
Hoe werken de loyaliteitsniveaus?
Onze Concierge Club heeft drie loyaliteitsniveaus: VIP, Platinum en Black Card, die zijn gebaseerd op uw jaarlijkse uitgaven op HotelCollection.com.
Ons VIP-niveau is gratis om mee te doen een account aanmaken. Zodra u uw account heeft aangemaakt, ontvangt u een welkomstmail en verdient u 5 punten voor elke bestede € 1,95.
Zodra u € 572,95 in een periode van 365 dagen heeft uitgegeven, wordt u automatisch geüpgraded naar de Platina niveau en begin met het verdienen van 7 punten voor elke € 1,95 bestede.
Zodra u € 1.145,95 in een periode van 365 dagen heeft uitgegeven, wordt u automatisch geüpgraded naar de Zwarte kaartlaag en begin met het verdienen van 10 punten voor elke € 1,95 bestede uitgave. Om op uw niveau te blijven, moet u dat niveau van jaarlijkse uitgaven behouden.
Hoe kan ik mijn huidige Concierge Club-status bekijken?
Uw puntensaldo en huidige niveau kunnen worden bekeken in uw Concierge Club Accountportaal.
Waar kunnen mijn punten voor worden ingewisseld?
Er kunnen punten voor worden ingewisseld Beloningen in uw accountportaal of bij het afrekenen voor geld korting (100 punten = € 1,95 korting op uw aankoop).
Let op: de beloning voor gratis verzending heeft een maximaal verzendtarief van € 22,95 en komt momenteel alleen in aanmerking voor Amerikaanse klanten.
Hoe kan ik beloningen inwisselen?
Als u beloningen wilt inwisselen, moet u ervoor zorgen dat u dat doet ingelogd naar jouw rekening. U kunt beloningen inwisselen in uw accountportaal en bij het afrekenen.
Wat betekenen 'Pending'-punten?
Punten uit een aankoop worden gedurende 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling weergegeven als 'In behandeling'. Als u na deze 30 dagen uw bestelling niet heeft geannuleerd of gewijzigd, verandert de puntenstatus van 'In behandeling' in 'Goedgekeurd'.
- Als een bestelling wordt geannuleerd of gewijzigd, worden uw punten weergegeven als 'In behandeling' totdat de status van uw nieuwe bestelling is verwerkt.
- Voor een gewijzigde bestelling wordt het aantal punten dat u voor die bestelling ontvangt, aangepast in uw accountgeschiedenis om de status van uw nieuwe bestelling weer te geven.
Wat betekenen 'geannuleerde' punten?
Als u er ooit voor kiest om een product te retourneren, een bestelling te annuleren of u af te melden voor e-mail- en/of sms-meldingen, worden uw verdiende punten die aan deze acties zijn gekoppeld, van uw account afgetrokken en weergegeven als 'Geannuleerd'.
Verloopt mijn niveaulidmaatschap?
Uw niveaulidmaatschap begint wanneer u bij ons begint te winkelen! Uw niveaustatus is gebaseerd op uw totale bestedingsactiviteit binnen 365 dagen na toegang tot het niveau.
Als u in deze context begint als VIP-lid en het bestedingsminimum bereikt om een upgrade naar Platinum te krijgen, wordt de datum van die aankoop de nieuwe vervaldatum van uw niveaustatus.
Daarna moet u voldoen aan de vereisten die nodig zijn voor uw nieuwe niveaustatus, anders wordt u na 365 dagen gedowngraded naar de status die is gekoppeld aan uw bestedingsactiviteit.
Eén maand voordat uw niveaulidmaatschap bijna afloopt, sturen we u een herinnering.
Vervallen mijn punten?
Uw punten vervallen 365 dagen na uw laatste aankoop. Om ervoor te zorgen dat uw punten actief blijven, moet u binnen deze periode ten minste één aankoop doen.
Is er een limiet aan het aantal punten dat ik kan verdienen?
Nee, er is geen limiet. U kunt echter slechts één beloning per aankoop inwisselen.
Ik heb problemen met de toegang tot mijn account/het bekijken van mijn punten.
Voor vragen of ondersteuning, graag neem contact met ons op.