Veelgestelde vragen
Verzending
Hoe lang duurt de bezorging van een bestelling?
Houd rekening met 5-7 dagen voor verwerking en 5-8 dagen voor standaardlevering.
Klanten buiten de VS of met niet-aaneengesloten Amerikaanse adressen (APO/FPO, Guam, Hawaii) kunnen er ook langer over doen om te leveren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?
Vanwege ons uitvoerings- en bestelproces kunnen we niet garanderen dat er aanpassingen kunnen worden gedaan aan een bestelling die eenmaal is geplaatst, inclusief wijzigingen of annuleringen.
Als u informatie over uw bestelling wilt bijwerken, kunt u een e-mail sturen naar support@hotelcollection.com zo spoedig mogelijk!
Voordat u uw bestelling plaatst, dient u te bevestigen dat al uw gegevens; inclusief uw verzendadres, naam, telefoonnummer, creditcardgegevens en productselectie correct zijn; aangezien Hotel Collection niet verantwoordelijk is voor eventuele fouten. Bedankt.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Zorg dat je Account aanmaken, of log in, om eenvoudig de status van uw bestelling te controleren.
Nadat een bestelling is voltooid, ontvangt u van ons een bevestigingsmail en updates wanneer uw bestelling wordt verwerkt en verzonden.
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mail met uw trackingnummer.
Klik op het trackingnummer met de hyperlink om uw pakket eenvoudig te volgen, of kopieer en plak het in een zoekmachine en u wordt naar een trackingpagina geleid.
Geen trackingnummer ontvangen?
Alsjeblieft email ons met uw bestelnummer en iemand zal contact met u opnemen.
Wat is uw verzendbeleid?
Wij verzenden wereldwijd. Ontvang gratis verzending in de VS bij bestellingen van meer dan € 314,95 . Verzendtarieven variëren per locatie. Momenteel kunnen wij niet naar postbussen verzenden.
De exacte verzendopties voor uw land worden tijdens het afrekenen weergegeven.
Lees onze volledige Verzendbeleid.
Wat is uw retourbeleid?
Vanwege de aard van onze producten kunnen gebruikte kaarsen, rietverspreiders, geuroliën en kamersprays niet worden geretourneerd of terugbetaald.
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw artikel(en) binnen 30 dagen na levering retourneren. Uitverkoopartikelen zijn definitieve verkoop. Alleen artikelen die rechtstreeks bij Hotel Collection zijn gekocht, kunnen aan Hotel Collection worden geretourneerd.
Lees onze volledige Terugstuurbeleid.
Waar verzendt Hotel Collection het pakket?
Hotel Collection wordt met trots gemaakt in de VS
Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn en distributiecentrum in Miami, Florida, met behulp van zowel FedEx als UPS.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde bestelling heb ontvangen?
Als u denkt dat er een fout is opgetreden in uw bestelling, neem dan contact met ons op email ons. Zorg ervoor dat u ons uw productbestelnummer en een afbeelding van het onjuiste product verstrekt.
Algemene Vragen
Welke betaalmethoden accepteert Hotel Collection ?
Alle transacties zijn veilig en gecodeerd. We accepteren betalingen van ShopPay, AmazonPay, PayPal, GooglePay, Apple Pay en alle debet-/creditcards zoals Visa, Discover, Amex en Mastercard.
Biedt Hotel Collection financiering aan?
Ja, we bieden betaling in termijnen aan via ShopPay, waarmee u het volledige bedrag of in 4 renteloze termijnen kunt betalen voor bestellingen tussen € 57,95 - € 3.435,95 . Absoluut geen verborgen kosten.
Interesse om affiliate bij ons te worden?
Als u zich wilt aanmelden voor ons affiliate- of influencerprogramma, kunt u een e-mail sturen naar ons Influencer en Affiliate Relations Managementteam.
Binnenkomen:
- Je moet meer dan 50.000 volgers hebben op ten minste één van je sociale mediaplatforms. Zorg ervoor dat u uw sociale-mediaplatform(en) bij uw aanvraag voegt.
- Op dit moment accepteren we alleen TikTok-, Instagram- en YouTube-influencers in de Verenigde Staten, Canada, het VK en Australië.
Meerdere inzendingen vergroten de kans dat u wordt gecontacteerd niet. De inzendingen worden wekelijks beoordeeld. Goedgekeurde aanvragers ontvangen een e-mailuitnodiging voor de campagne.
Wilt u bij ons groothandel of detailhandelaar worden?
Wij heten u van harte welkom om bij ons te solliciteren groothandel programma. Voordat u zich aanmeldt voor ons programma, moet u er rekening mee houden dat er een bestelminimum van € 1.145,95 geldt. Elke bestelling onder dat bedrag komt niet in aanmerking voor afrekenen.
Als u geïnteresseerd bent in het kopen van diffusers en oliën, is het bestelminimum € 2.862,95 en is een afspraak met een geurconsulent vereist om een aankoop te doen.
Gelieve een verzoek om met een geurconsulent te praten.
Ik heb een algemene vraag over mijn bestelling.
De HC Klantenconciërge helpt u graag verder. Alsjeblieft email ons en zorg ervoor dat u het bestelnummer van uw product en/of het e-mailadres vermeldt dat u heeft gebruikt om de bestelling te plaatsen.
Bieden jullie maandelijkse programma's aan?
Ja, we hebben maandelijkse afbetalingsprogramma's waarin de kosten van de diffuser zijn inbegrepen. We bieden ook maandelijkse olieplannen waarbij u de oliën automatisch kunt laten verzenden, zodat u zich nooit zorgen hoeft te maken dat uw favoriete geur opraakt!
Productinformatie
Kaarsen
Wat is de initiële brandtijd van een Hotel Collection Candle?
Klassiek 11 oz - 3 uur
Luxe 55oz - 6 uur
Wanneer u voor het eerst een gloednieuwe kaars aansteekt, kunt u het beste de juiste brandinstructies volgen om de kwaliteit en gelijkmatigheid van de verbranding te optimaliseren en de totale brandtijd te verlengen. Volg de instructies wanneer u voor de eerste keer Hotel Collection kaarsen koopt.
Hoe lang gaat elke Hotel Collection kaars mee?
De brandtijd van een kaars is afhankelijk van de grootte van de kaars.
Klassiek 11oz - 70 uur
Luxe 55oz - 300 uur
Waar zijn Hotel Collection kaarsen van gemaakt?
Al onze kaarsen zijn samengesteld met behulp van een was van een sojamengsel en zijn 100% niet-giftig, veganistisch en dierproefvrij. Elke kaars wordt met de hand gegoten in ons magazijn in Miami met de fijnste olieconcentraties en 100% loodvrije katoenen lonten. Lees verder.
Hoe kan ik kaarsvet opruimen?
Huil niet om gemorste kaarsen! We hebben een eenvoudige opruimgids samengesteld: Hoe je kaarsvet van alles kunt verwijderen
Waarom heb ik een lonttrimmer nodig?
Wick-trimmers worden gebruikt om een gelijkmatigere verbranding van kaarsen te creëren. Knip uw lont vóór gebruik af tot ¼ inch. Dit helpt om te bepalen hoeveel was smelt, beperkt roet en verlengt de levensduur van de kaars aanzienlijk.
Lees meer over het juiste onderhoud van kaarsen hier.
Verspreiders
Meer informatie over elke Hotel Collection oliediffuser:
- Welke diffuser past bij uw huis?
Wat is koude luchtverspreiding?
De Geurverspreider, Penthouse-diffusor, Villa-diffusor, En Presidentiële diffuser ze maken allemaal gebruik van koude luchtverspreiding, wat zorgt voor een consistente en subtiele geur zonder hoogte- of dieptepunten. Dit type geavanceerde vernevelingstechnologie is residuvrij en veilig voor huisdieren, kinderen, kunstwerken en meubels.
Koude luchtverspreiding is de nieuwste technologie in de geurindustrie. Het werkt door gebruik te maken van grote hoeveelheden koude gefilterde lucht in combinatie met luchtdruk om oliën te verspreiden in een droge mist van nanodeeltjes. Deze geurtechniek gebruikt geen warmte of water en behoudt de therapeutische eigenschappen van onze geuroliën zonder hun geur te veranderen.
Welke andere functies hebben Hotel Collection Diffusers?
Alle geurverspreiders Hotel Collection bieden aanpasbare geurintensiteit en worden automatisch uitgeschakeld wanneer de timer afloopt of de olie opraakt.
Onze grotere modellen, de Penthouse-diffusor, Villa-diffusor, En Presidentiële diffuser beschikken over een ingebouwde ventilator voor consistente dekking, veiligheidsslot voor het geurcompartiment en programmeerbare wekelijkse timer die maximaal vier unieke werkingsperioden mogelijk maakt. Ze kunnen aan de muur worden gemonteerd of worden gebruikt als stand-alone diffusers.
Wat is HVAC-geur?
Beide Villa-diffusor en Presidentiële diffuser kan worden aangesloten op het verwarmings-, ventilatie- en airconditioningsysteem (HVAC) in uw huis of bedrijf.
Het HVAC-systeem regelt de luchtvochtigheid, temperatuur en zuiverheid van de lucht.
Het aansluiten van een diffuser op het HVAC-systeem zorgt voor een consistente en gelijkmatige verspreiding van de geur door uw ruimte.
Zonder het gebruik van warmte of water verspreidt onze koudeluchtverspreidingstechnologie een droge geurmist in de HVAC-kanalen.
Meer informatie over HVAC-geuren
Hoe stel ik mijn diffuser in?
Deze ultrastille geurbenadering is eenvoudig te gebruiken en vergt weinig onderhoud, waardoor het de perfecte optie is voor uw huis of bedrijf.
Voor elke geurverspreider vindt u instructievideo's op ons Youtube-account:
Bekijk hieronder onze volledige instructies voor elke geurverspreider:
Geuroliën
Wat is een Hotel Collection geurolie?
Onze handtekening Geuroliën zijn afgeleid van ingrediënten van de hoogste kwaliteit ter wereld. Ze zijn een mix van essentiële oliën van therapeutische kwaliteit en geuroliën van parfumkwaliteit, ontworpen om de tonen van uw favoriete hotelgeuren na te bootsen.
Zijn Hotel Collection geuroliën veilig?
Ja! Onze oliën zijn veilig te gebruiken in de buurt van mensen en huisdieren.
100% vrij van alle parabenen, formaldehyde, kleuradditieven, synthetische kleurstoffen en conserveermiddelen.
Zijn Hotel Collection Oils dierproefvrij?
Ja, we zijn 100% dierproefvrij. Wij testen niet op dieren, en zullen dat ook nooit doen.
Zijn Hotel Collection Oils veganistisch?
Ja! Onze formules zijn niet alleen veganistisch, maar ook afgeleid van plantaardige ingrediënten en duurzaam geproduceerde essentiële oliën.
Hoe zit het met de gevoeligheid voor geurstoffen?
Onze formules zijn 100% niet-giftig en hypoallergeen. De oliën van Hotel Collections voldoen aan de IFRA-normen, wat betekent dat ze voldoen aan de hoogste normen in de branche.
Hoe lang gaan de oliën mee?
Bij gebruik op de aanbevolen instellingen van 4-8 uur/dag gaat een oliefles ongeveer een maand mee in een Hotel Collection Diffuser. De exacte tijdsduur is afhankelijk van het gebruik en de geurconcentratie.
50 ml | Geurverspreider
120 ml | Penthouse-diffusor
500 ml | Villa-diffusor
Waar moet ik oliën bewaren?
Bewaar oliën nooit in direct zonlicht. Warmte en licht kunnen de kwaliteit ervan aantasten en ervoor zorgen dat olie verdampt. Wij raden u aan om oliën op de juiste manier op een droge, koele plaats te bewaren.
Deze oliën ruiken zo heerlijk; kan ik ze op mijn huid gebruiken?
Omdat onze oliën pure essentiële oliën en plantenextracten bevatten, mag u deze oliën niet topisch aanbrengen, aangezien ze in pure, onverdunde vorm zijn. Als u olie op uw handen krijgt, was het gebied dan met water en zeep.
Hebben Hotel Collection Geuroliën gezondheidsvoordelen?
Onze formules behouden alle therapeutische voordelen van essentiële oliën en bieden maximale veelzijdigheid en controle over de geuromgeving.
Onze oliën zijn gemaakt van de beste plantaardige essences en pure essentiële oliën en hebben antibacteriële, antivirale en schimmelwerende eigenschappen.
Sommige geuren kunnen aromatherapeutisch zijn en zowel fysieke als mentale gezondheidsvoordelen hebben, waarover je meer kunt lezen hier.
Ik heb olie gemorst, hoe maak ik dit schoon?
Als er olie wordt gemorst, maak het gebied (inclusief het apparaat) dan grondig schoon met ontsmettingsalcohol. Houd er rekening mee dat dit onverdunde essentiële oliën zijn en daarom met zorg moeten worden behandeld.
Hoe u olie uit kleding en stoffen kunt verwijderen
Gevoeligheid voor geuren?
Al onze geuren voldoen aan IFRA en RIFM, wat betekent dat ze voldoen aan de hoogste veiligheidsnormen in de branche. Alle geuren van Hotel Collection zijn parabenenvrij, vegan, dierproefvrij, ftalaatvrij en petroleumvrij. Ze worden geproduceerd in overeenstemming met de Toxic Substances Control Act (TSCA). De producten van Hotel Collection voldoen aan de VOC-richtlijnen van de California Air Resources Board (CARB) en zijn vrij van kankerverwekkende stoffen zoals gedefinieerd door de National Toxicology Department (NTP), het International Agency for Research on Cancer (IARC) en Occupational Safety en Gezondheidsvereniging (OSHA).
Rietverspreiders
Hoe lang gaan rietverspreiders mee?
Rietverspreiders gaan ongeveer 3-4 maanden mee.
100 ml | Rietverspreiders
Waar moet ik rietverspreiders plaatsen?
Plaats rietverspreiders nooit in direct zonlicht. Warmte en licht kunnen de kwaliteit ervan verslechteren en ervoor zorgen dat de olie verdampt, waardoor je favoriete geur sneller opraakt.
Zorg ervoor dat u uw Reed Diffuser buiten het bereik van kinderen of huisdieren houdt en plaats hem op een onderzetter of dienblad om eventuele oliedruppels op te vangen, zodat er geen vlekken op toonbanken of andere delicate oppervlakken ontstaan.
Hoe stel ik mijn Hotel Collection rietverspreider in?
Wanneer u uw Reed Diffuser voor het eerst gebruikt, dompelt u de rietstokjes erin om de olie te absorberen. Draai ze vervolgens om zodat de verzadigde uiteinden in de lucht hangen, zodat de geur kan beginnen te filteren.
Draai uw rietjes om als u meer geur wenst. Wees voorzichtig als u ze omdraait, doe dit over een papieren handdoek om uw oppervlakken tegen druppels te beschermen.
Hoe ruiken Reed Diffusers een ruimte?
Rietverspreiders verspreiden de geur terwijl geurolie door het riet wordt geabsorbeerd en naar boven beweegt waar het in de lucht wordt verdampt. Wanneer het in gebieden met veel verkeer wordt geplaatst, kan de geur door de ruimte circuleren.
Vermijd het plaatsen van tochtige plekken; zoals in de buurt van ventilatieopeningen, ventilatoren, ramen, deuren die naar buiten leiden, radiatoren en airconditioningunits; om te voorkomen dat de olie snel verdampt.
Kamersprays
Hoe gebruik ik een Roomspray?
Spray 3-5 keer op één gebied. Houd het mondstuk op ongeveer 30 cm afstand van het beoogde oppervlak. Als je te veel gebruikt, ventileer de ruimte dan met een ventilator of raam om de geur te laten ontsnappen.
Waar werken kamersprays het beste?
Kamersprays bied een snelle spritz aan om beddengoed en stoffen op te frissen, inclusief maar niet beperkt tot beddengoed, kleden, vloerkleden, tapijten, banken, gordijnen en kleding.
Hoe Room Spray opruimen?
De fles is gemaakt van dik glas. Indien gebroken, veeg het gebroken glas dan op de juiste manier op. Dep de vloeistof op met een doek of keukenpapier. Gebruik ontsmettingsalcohol om resten te verwijderen. Gebruik voor kwetsbare oppervlakken, zoals marmer en hout, de juiste schoonmaakmiddelen om beschadiging van de oppervlakken te voorkomen.
Wijnen
Waarom besloot Hotel Collection zich in de wijnwereld te begeven?
Wij zijn gepassioneerd om onze klanten de 5-sterren hotelervaring bij hen thuis te bieden. Of het nu gaat om thuiskomen met een ontspannend glas wijn of het aansteken van een kaars die hemels ruikt, ons doel is om de elegantie van een luxe hotelverblijf bij u thuis te brengen in alle levensstijlcategorieën.
Waar wordt Hotel Collection wijn geproduceerd?
Ons Wijncollectie wordt verbouwd, geoogst en gebotteld door ambachtelijke wijnmakers in een van de oudste wijnhuizen en wijngaarden van de regio. De terroirnuances in elke fles worden ontwikkeld in de 4 hectare grote wijngaarden in de appellations Navarra en Rioja, Spanje.
Welke wijnen heeft Hotel Collection ?
We hebben onlangs vier variëteiten uitgebracht waaruit u kunt kiezen.
- Rosé 29
Wat zijn de criteria van Hotel Collection voor het selecteren van wijnen?
We hebben wijn van de hoogste kwaliteit uit de regio ingekocht en voor elk van onze wijnen met de hand de beste druivensoorten geselecteerd.
Ons team onderging blinde smaaktesten en huurde een gerenommeerde sommelier in als onze adviseur om de beste Rosé, Chardonnay en twee versies van Red te kiezen om onze klanten een samengesteld assortiment te bieden waar hun huisgasten over zullen zwijmelen. Niets past immers beter bij een kaars dan een glas kwaliteitswijn.
Kom meer te weten: Hoe Onze Wijndruiven Groeien
Hoe kan ik een maandelijks Hotel Collection wijnabonnement krijgen?
Op elke wijnproductpagina klikt u eenvoudig op de knop 'Abonneren en opslaan' om 10% korting te ontvangen en wijn maandelijks bij u thuis te laten bezorgen.
Is bij de levering van wijn een handtekening van een volwassene vereist?
Een door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs wordt bij aflevering gecontroleerd en gescand. Een volwassene van 21 jaar of ouder is verplicht aanwezig te zijn met een identiteitsbewijs bij de bezorging van elke alcoholaankoop. Om deze reden raden wij aan om te verzenden naar een werkadres of een adres waar iemand beschikbaar is om te tekenen.
Zullen Hotel Collection Wines verkrijgbaar zijn bij grote retailers?
We zijn altijd op zoek naar samenwerking met gelijkgestemde retailers die onze visie delen. We zullen onze partnerschapslanceringen altijd delen op onze sociale mediaplatforms.
Kan ik mijn wijnbestelling retourneren of ruilen?
Alle Hotel Collection wijnen zijn uitsluitend bestemd voor de definitieve verkoop. Klanten mogen geen wijnproduct retourneren of ruilen nadat het is verzonden.
Account / Abonnementen
Wat is de Conciërgeclub?
De Concierge Club is het loyaliteitsprogramma van Hotel Collection .
Als je eenmaal meedoen de club, verdien je punten voor in aanmerking komende aankopen en andere interacties met ons. U kunt deze punten gebruiken om geld in te wisselen bij het afrekenen en voor andere exclusieve beloningen. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je loyaliteitsniveau en hoe meer voordelen je verdient!
Hoe maak ik een account aan?
Maak een Hotel Collection account aan. Meld u eenvoudig aan met een e-mailadres en maak een wachtwoord aan.
Waarom zou ik me abonneren?
Abonneer u en bespaar 10%! Ontvang € 85,95 korting Verdeler bij aankoop bij een geurolieabonnement. Bied slechts één per bestelling aan.
Of klik eenvoudigweg op de knop "Abonneren en opslaan" terwijl u items aan uw winkelwagen toevoegt, zodat u zich automatisch kunt abonneren.
Beschikbare Abonnementsproducten:
〇 Selecteer Kaarsen
〇 Geuroliën
〇 Wijnen
〇 Rietverspreiders
〇 Kamersprays
Hoe beheer ik mijn abonnement?
Gewoon log in naar uw Account Portal om uw abonnement te wijzigen.
Vanaf hier kunt u eenvoudig:
〇 Aankoopgeschiedenis bekijken
〇 Beheer abonnementen
〇 Producten ruilen of toevoegen
〇 Pauzeer leveringen
Met binnenkort meer functies!
Heeft u problemen met het beheren van uw abonnement?
Alsjeblieft email ons voor assistentie.
Wijzigingen moeten binnen 48 uur na de bevestigingsmail of sms-melding die u ontvangt, in uw bestelling worden aangebracht.
Hoe worden abonnementen gefactureerd/verzonden?
We sturen u ook e-mail- en sms-meldingen, waarmee u uw abonnement eenvoudig kunt beheren. Houd rekening met 2 dagen voor verwerking en 5-7 werkdagen voor standaardlevering na elke factureringscyclus.
Beheer uw bezorgfrequentie door in te loggen op uw Accountportaal.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, gaat u naar de login pagina en klik vervolgens op "Wachtwoord vergeten".
Heeft u nog steeds problemen met inloggen op uw account? Email ons.
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Abonnementen kunnen op elk moment worden opgezegd na 2 betalingscycli. U kunt uw abonnement opzeggen of bijwerken in uw klantenportaal.