Conciërge Club Algemene voorwaarden

Lidmaatschap conciërgeclub

Concierge Club, het loyaliteitsprogramma van Hotel Collection (het “Programma”) wordt aangeboden door Hotel Collection , LLC (“Bedrijf”) aan klanten die aankopen doen en aan potentiële klanten op HotelCollection.com. Het Bedrijf zal bepaalde beloningen en privileges verstrekken, zoals hierin gedetailleerder beschreven, en aanvullende aanbiedingen kunnen van tijd tot tijd worden verlengd. Deze algemene voorwaarden (hierna “Algemene voorwaarden”) vormen de overeenkomst (de “Overeenkomst”) tussen u (“Lid”) en Bedrijf met betrekking tot het Programma.

Acceptatie van de voorwaarden door het lid

Door deel te nemen aan het Programma gaat het Lid akkoord met de algemene voorwaarden, regels, voorschriften, beleid en procedures van het Programma, inclusief maar niet beperkt tot deze Algemene Voorwaarden, inclusief de onderstaande bepalingen die betrekking hebben op verplichte arbitrage van alle geschillen over een individu ( dat wil zeggen, niet-class action) basis. Elk Lid is ervoor verantwoordelijk op de hoogte te blijven van de Programmavoorwaarden. Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om Leden te diskwalificeren die een van de Programmavoorwaarden hebben geschonden.

Het recht van het bedrijf om het programma te wijzigen/annuleren

Het Bedrijf kan het Programma, de Programmastructuur, enig ander kenmerk van het Programma of deze Algemene Voorwaarden naar eigen goeddunken, op elk moment en op elke manier en zonder voorafgaande kennisgeving wijzigen, beperken, wijzigen of beëindigen. Als u blijft deelnemen aan het Programma, bevestigt u dat u dergelijke wijzigingen accepteert.

Geschiktheid voor het lidmaatschap

Het programma staat open voor alle inwoners van de VS en waar het bedrijf ook naartoe verzendt (zie https://www.hotelcollection.com/policies/shipping-policy voor volledige lijst). Het lidmaatschap is beperkt tot individuen en is beperkt tot één account per individu.

Inschrijving lidmaatschap

Individuen kunnen zich inschrijven door een account aan te maken op https://www.hotelcollection.com/account/login.

Lid moet informatie nauwkeurig en volledig verstrekken bij het aanmaken van een account. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om het lidmaatschap te weigeren aan klanten die de inschrijvingsprocedures niet volgen. Het lid moet het Bedrijf onmiddellijk op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in de persoonlijke contactgegevens van zijn account, zoals naam, adres, telefoonnummer(s) en/of e-mailadres, door naar HotelCollection.com, inloggen en hun account bijwerken.

Programmacommunicatie

Het Bedrijf zal e-mail gebruiken om de niveaustatus van het Lid mee te delen, het Lid op de hoogte te stellen van het feit dat hij of zij in aanmerking komt voor een voordeel, Programmawijzigingen door te geven en meer. Houd er rekening mee dat zelfs als u zich afmeldt voor het ontvangen van marketing- of promotionele communicatie, het Bedrijf u niet-marketing- of niet-promotionele e-mails kan blijven sturen, zoals e-mails over uw account of onze lopende zakenrelaties. Data Privacy

Zien https://www.hotelcollection.com/policies/privacy-policy over het privacybeleid van het bedrijf.

Geeft Terug

Retourzendingen van goederen moeten worden gedaan in overeenstemming met het retourbeleid van het bedrijf, beschikbaar op https://www.hotelcollection.com/policies/refund-policy. Bij het retourneren van een artikel worden het uitgaven- en puntenbedrag dat van toepassing is op de programmaniveaustatus voor de oorspronkelijke aankoop, afgetrokken van de account van het lid.

In aanmerking komende aankopen

Aankopen van goederen en/of diensten, nadat promotie-aanbiedingen zijn toegepast, voordat belastingen en verzendkosten zijn toegepast, worden gedaan op HotelCollection.com, tellen mee voor uw programmaniveaustatus. De aankoop van een Hotel Collection eGift Card wordt niet toegepast op de inkomsten op niveauniveau. Extra items kunnen naar eigen goeddunken van het Bedrijf worden uitgesloten van de accumulatie op niveauniveau.

Niveaustatus

Het Concierge Club-loyaliteitsprogramma heeft 3 programmaniveaus: VIP, Platinum en Black Card, die uitsluitend gebaseerd zijn op de totale dollaruitgaven van een klant (na korting) op HotelCollection.com

De criteria voor elk niveau zijn als volgt:

VIP: Een klant krijgt een VIP-status bij het aanmaken van een account op HotelCollection.com. Zodra ze een account hebben aangemaakt, ontvangen ze een welkomstmail en verdienen ze 5 punten voor elke bestede € 1,95.

Platina: als het account van een klant tussen € 572,95 en € 1.144,95 van de totale uitgaven aan, HotelCollection.com zij ontvangen de Platinum-status. Ze verdienen 7 punten voor elke bestede € 1,95. Om Platinum-lid te blijven, moet een klant dit bedrag aan uitgaven verzamelen gedurende een voortschrijdende en dynamische 365 dagen vanaf de eerste ontvangst van deze status. Als een klant niet aan deze vereiste voldoet, keert de klant terug naar de VIP-status en verliest hij Platinum-voordelen. Om ervoor te zorgen dat de klant de Platinum-status terugkrijgt, moet het account van de klant minimaal € 572,95 van de totale uitgaven aan HotelCollection.com.

Black Card: als het account van een klant meer dan € 1.145,95 van de totale uitgaven aan, HotelCollection.com ze ontvangen de Black Card-status en beginnen 10 punten te verdienen voor elke € 1,95 bestede. Om Black Card-lid te blijven, moet een klant dit bedrag aan uitgaven verzamelen gedurende een voortschrijdende en dynamische 365 dagen vanaf de eerste ontvangst van deze status. Als een klant niet aan deze vereiste voldoet, keert de klant terug naar de Platinum- of VIP-status en verliest hij de Black Card-voordelen. Om ervoor te zorgen dat de klant de Black Card-status terugkrijgt, moet het account van de klant meer dan € 1.145,95 van de totale uitgaven aan HotelCollection.com.

Zie voor meer informatie over programmalagen https://hotelcollection.com/pages/rewards-learn-more.

Geldig e-mailadres

Een lid heeft een actueel, geldig e-mailadres nodig om in aanmerking te komen voor bepaalde voordelen, aanbiedingen en updates. Leden moeten het Bedrijf op de hoogte stellen van een wijziging van hun e-mailadres door de gegevens van hun Lidmaatschapsaccount online bij te werken.

Recht om te herroepen

Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om het lidmaatschap van een Lid van het Programma in te trekken en/of een of alle voordelen in te trekken waarop het Lid mogelijk recht heeft, als een Lid, geheel naar eigen goeddunken van het Bedrijf, een van de Programmaprivileges misbruikt, op frauduleuze wijze gebruik maakt van het Programma niet naleeft, deze Algemene Voorwaarden niet naleeft of anderszins voordelen behaalt door middel van bedrog, vervalsing en/of fraude.

Geen overdracht

Programmavoordelen mogen niet worden overgedragen, gekocht, verkocht, toegewezen, geveild of verhandeld, inclusief, maar niet beperkt tot, door overlijden of als onderdeel van een binnenlandse relatiekwestie. Als u dit wel doet, wordt het ledenaccount ongeldig. Voordelen hebben geen contante waarde en zijn niet inwisselbaar voor contant geld.